RyderGaming
Member
Hi everyone!
When 2.3.2 dropped 2 weeks back, I tried to compile my project, but it wasn't working, because GMS ate all of my RAM. So I reinstalled 2.3.1 and carried on. This was fixed in the newest release, but now I'm facing a new problem. While compiling and converting the sounds of my game the compilation fails at random sounds with TargetInvocationException.
I only managed to build it once from like 10-15 compilation tries. Anybody had some similar issues? How should I go about fixing this?
Here's the log (it's half Hungarian as that's my system language):
When 2.3.2 dropped 2 weeks back, I tried to compile my project, but it wasn't working, because GMS ate all of my RAM. So I reinstalled 2.3.1 and carried on. This was fixed in the newest release, but now I'm facing a new problem. While compiling and converting the sounds of my game the compilation fails at random sounds with TargetInvocationException.
I only managed to build it once from like 10-15 compilation tries. Anybody had some similar issues? How should I go about fixing this?
Here's the log (it's half Hungarian as that's my system language):
Nem kezelt kivétel: System.Reflection.TargetInvocationException: A meghívott objektum kivételt váltott ki. ---> System.Reflection.TargetInvocationException: A meghívott objektum kivételt váltott ki. ---> System.AccessViolationException: Védett memória olvasására vagy írására történt kísérlet. Ez gyakran arra utal, hogy a memória más területe sérült.
a következő helyen: GMAssetCompiler.Wave.(Byte[] , Int32& , Int32& )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Wave.()
a következő helyen: GMAssetCompiler.Wave..ctor(IFF _iff, Byte[] _wave, String _name, Boolean bOggData)
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1..(KeyValuePair`2 , Stream , IFF , Int64 )
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1.[](IList`1 , Stream , IFF , WriteDelegateKVP`1 )
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1.(IList`1 , Stream , IFF )
a következő helyen: ..(Stream , IFF )
a következő helyen: GMAssetCompiler.IFF.(Stream , TextWriter )
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1.(GMAssets , Stream , List`1 , Dictionary`2 )
a következő helyen: GMAssetCompiler.IFFSaver.(GMAssets , String )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Program.(GMAssets )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Program.Reentry(String[] _args)
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
a következő helyen: System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod(Object target, Object[] arguments, Signature sig, Boolean constructor)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.UnsafeInvokeInternal(Object obj, Object[] parameters, Object[] arguments)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture)
a következő helyen: Igor.Program.(String )
a következő helyen: Igor.WindowsBuilder.Compile(Boolean _exe)
a következő helyen: Igor.WindowsBuilder.Deploy(Boolean _exe)
a következő helyen: Igor.WindowsBuilder.Run()
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
a következő helyen: System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod(Object target, Object[] arguments, Signature sig, Boolean constructor)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.UnsafeInvokeInternal(Object obj, Object[] parameters, Object[] arguments)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture)
a következő helyen: Igor.Program.( )
a következő helyen: Igor.Program.(String[] )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Wave.(Byte[] , Int32& , Int32& )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Wave.()
a következő helyen: GMAssetCompiler.Wave..ctor(IFF _iff, Byte[] _wave, String _name, Boolean bOggData)
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1..(KeyValuePair`2 , Stream , IFF , Int64 )
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1.[](IList`1 , Stream , IFF , WriteDelegateKVP`1 )
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1.(IList`1 , Stream , IFF )
a következő helyen: ..(Stream , IFF )
a következő helyen: GMAssetCompiler.IFF.(Stream , TextWriter )
a következő helyen: GMAssetCompiler.WADSaver`1.(GMAssets , Stream , List`1 , Dictionary`2 )
a következő helyen: GMAssetCompiler.IFFSaver.(GMAssets , String )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Program.(GMAssets )
a következő helyen: GMAssetCompiler.Program.Reentry(String[] _args)
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
a következő helyen: System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod(Object target, Object[] arguments, Signature sig, Boolean constructor)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.UnsafeInvokeInternal(Object obj, Object[] parameters, Object[] arguments)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture)
a következő helyen: Igor.Program.(String )
a következő helyen: Igor.WindowsBuilder.Compile(Boolean _exe)
a következő helyen: Igor.WindowsBuilder.Deploy(Boolean _exe)
a következő helyen: Igor.WindowsBuilder.Run()
--- Vége a belső kivételek veremkivonatának ---
a következő helyen: System.RuntimeMethodHandle.InvokeMethod(Object target, Object[] arguments, Signature sig, Boolean constructor)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.UnsafeInvokeInternal(Object obj, Object[] parameters, Object[] arguments)
a következő helyen: System.Reflection.RuntimeMethodInfo.Invoke(Object obj, BindingFlags invokeAttr, Binder binder, Object[] parameters, CultureInfo culture)
a következő helyen: Igor.Program.( )
a következő helyen: Igor.Program.(String[] )